středa 1. září 2010

Projekt 365

Už dlouho ho mám v hlavě. Mockrát jsem o něm přemýšlela. O tom, jestli to zvládnu, fotit každý den a hlavně, nafotit  dennodenně něco nového a zajímavého. A rozhodla jsem se, už na začátku letošního roku, že do toho půjdu. Kdo nic nezkusí, nic nezkazí, ale také nic nového nezažije a ničemu novému se nenaučí.
To, že začínám právě dnes, prvního září, má pro mne svůj význam. 
Dá-li Bůh, příští rok touto dobou vyrazí Barunka poprvé s taškou na zádech do školy, Kuba začne chodit do školky a mně definitivně skončí rodičovská dovolená. Dávno vím, že plánovat můžeme ledacos, životní realita se však našim plánům leckdy nehezky vysmívá. Přesto. Ať se děje cokoliv, nejsme v tom sami.

"Svou cestu svěř Hospodinu, doufej v něho, on sám bude jednat."  
Žalm 37,5

3 komentáře:

  1. A ať se děje cokoliv, je všechno jak má být :o)
    Těším se Janko

    OdpovědětVymazat
  2. Janko taky se moc těším, je docela dobrodružstvím postupně zjišťovat co vlastně pro daného publikujícího 365. znamená..., nemyslím si už dávno, že to musí být 100% fotka :)..třeba jen věta, zamyšlení, modlitba..to je vlastně fuk..měj se sestřičko hezky!

    OdpovědětVymazat
  3. těším se na tvůj projekt..já už bych bez něj nemohla být.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...