úterý 14. září 2010

Den 14. Hurrrááááá...

funguje! I když mi udělal čáru přes rozpočet, hardisk se totiž rozhodl odejít do věčných lovišť. Ale to už jsem byla na Jižní Moravě u svého brášky, se kterým jsme o víkendu počítač dávali dokupy. Tedy, hlavně on:-). A mně nezbylo nic jiného než ještě v neděli v Brně shánět nový hardisk, což byl trochu problém, protože nebylo moc z čeho vybírat a já v pondělí ráno zase odjížděla domů. Ale stihli jsme to. Disk jsem koupila (i když jiný, než jsem původně chtěla) a bráška úspěšně dokončil novou instalaci.
p.s. Tome, jestli sem nakoukneš, ještě jednou díky, díky moc!
Dodatek: původní příspěvek zde nechám. Psala jsem ho někdy vprostřed noci a uvědomila si, že nemám foto do blogu, a tak jsem vyfotila zrovna to, co bylo po ruce. Stránku s tímto příspěvkem.

3 komentáře:

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...