pondělí 6. září 2010

Den 6. Bez nápadu

Dnes nějak nevím, co fotit. Nakonec jsem  vyfotila moji novou bandáž na kotník, protože mne poslední dobou při běhání docela dost zlobí (holt trvalé následky úrazu jsou asi opravdu trvalé). Včera jsem ji prvně vyzkoušela  v akci a rozdíl je opravdu znát. Ještě aby ne, když už jsem do ní investovala.
Další dvě fotky zachycují nápravu záškodnické akce mladšího dítka, které se bavilo tím, že do beden s vláčkodráhou a legem lilo vodu z flašky. Takže sušíme a sušíme...

4 komentáře:

  1. Janko, kup menšímu dítětí loďky :o) No a tu bandáž bych počebovala taky ale spíš na koleno, zlobí potvora jedna

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímalo by mě, kolik jsi za ni dala? A je to jen bandáž na kotník, nebo to podrží i nártovou oblast? Já totiž vesele začala kulhat "v nártu", a je to čím dál "lepší"...

    OdpovědětVymazat
  3. Kupovala jsem ji ve zdravotnických potřebách a tahle stahuje hl. kotník( ještě má dva pruhy a ty se kříží kolem kotníku pro větší zpevnění), zkus se zeptat, co by bylo nejlepší.Cena něco přes 700,-

    OdpovědětVymazat
  4. Ech, tak to je šílený!!:-) mám bandáž na loket do práce za 150, to jsem ještě byla ochotná podstoupit... Tak ještě chvilku počkám, kam se to bude ubírat...

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...