pondělí 20. září 2010

Novomanželé Katka a Jirka

...povolení od sestry "nevěsty" jsem dostala, až dodělám úpravy, pokusím se z fotek vybrat pár, které se mi líbí.  Myslela jsem, že by do svatby mohl být objektiv nový, ale prostě jsou třeba důležitější věci... a tak jsem fotila tím, co mám, to jest pouze základní setový objektiv 18-55mm na D60 Nikonu, a je to holt znát :-(.Ale to focení v parku jsme si fakt užili:-), všichni zúčastnění.

6 komentářů:

  1. Juhů,nevěstě to náramě sluší i ženichovi samozřejmě:-).A těším se na další fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný pár, inu všechno nejlepší do společných dlouhých let

    OdpovědětVymazat
  3. Fotečka je moc pěkná stajně jako novomanželé...

    OdpovědětVymazat
  4. Kopretinko,písni mi na email,který mám u profilu a na návštěvě u nás,nebo u vás:-) se můžeme klíďo domluvit.Co ty na to?

    OdpovědětVymazat
  5. Kopretinko pěkné, jak se ti daří s PC?

    OdpovědětVymazat
  6. Janko sympaťáci, jak bojuješ s PC, chybí mi tvoje písání :).

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...