sobota 25. září 2010

Den 25. Sláma, rodina a vzpomínání

Blíží se dušičky. A taky dědovy a švagrovy narozeniny. Celá rodina z mužovy strany se už nesejde tak často, jak by si prarodiče přáli, prostě když někdo bydlí na druhém konci republiky a ještě má práci, která obnáší cestování, je to komplikovanější. O to větší je radost ze setkání. Toto byl zase jeden z těch báječných dnů, kdy se děti užily, my dospělí se bavili a těšili ze společného setkání.
Podívej mami, co jsem od tety a strejdy dostala...

Odpoledne jsme všichni společně zajeli na hřbitov. Zavzpomínat a nejen proto, že budou dušičky.  Když se odjíždělo, neodolala jsem poli na druhé straně silnice a spolu s mými muži a synovcem jsme si tam ještě trochu zablbli. Tedy, já fotila, synovec si to užíval, kde se mu ve městě naskytne taková příležitost, že ano,  Kubula taky no a můj muž si to koneckonců užil taky. Pouštění balíků ze stráně, to by mu šlo. Jak malý kluk.:-)

1 komentář:

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...