středa 29. září 2010

Den 29. A zase ten šatník...

Je třeba vyřadit věci malé,  schovat ty letní a vytáhnout věci na zimu, zjistit, kolik toho asi budu muset dokoupit. Naštěstí většinu věcí Kuba dědí po Barunce(krom růžových šatečků - vlastně ani tím si nejsem  zcela jista, když tak občas sleduji jejich modní kreace:-), ale Bára se přes léto vytáhla a rozhodně bude pár věcí potřebovat. 

Vytříděno, probráno. 











Nakonec zjišťuji, že moje občasné nákupy větších velikostí ve slevě, třeba už posledního kusu, se tentokrát vyplatily. Jako třeba dvoje zateplené kalhoty,  koupené vloni koncem zimy. Na tu letošní ji s přehledem vydrží a možná i na příští podzim. Zbývá  mi ještě sehnat zimní bundu, oteplovačky a boty a je vystaráno.

2 komentáře:

  1. Já oblékala a obouvala holky na zimu včera. Járovi jsem koupila oteplenou sopupravu, ale musím jí vyměnit, potřebuje větší. Vsadím se, že větší už nebude:-(

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, určitě ještě něco seženete, neboj já dnes objednala Báře ještě bundu. Prošla jsem obchody, koukala kde možně, jednu jsme i koupili spolu s oteplovačkami, ale je jí te´d akorát, takže jsem musela shánět znova, no je to anabáze, jak má každý výrobce jiné rozměry, je to docela sranda.Podle velikostí se nedá řídit vůbec.
    J.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...