středa 22. září 2010

Den 22. Cirkus

Barunka viděla v pondělí na městě plakát. A že by tam moc ráda. No, kdybych věděla, kolik teď stojí vstupné a že už platí i děti od dvou let...ale nevěděla jsem to předem a kočka se moc těšila. A tak jsme tam odpoledne po školce šli.  Nakonec jsem ani za Kubulu neplatila. Jak to neměli přímo u kasy napsáno, tak jsem počítala, že se platí za děti od tří, tak říkám: "Jednou dětský a jednou dospělý." To, že chtějí vstupné už od dvou let, mi sdělila sousedka,  která má vnoučka starého asi jako je Kubík. Koukala jsem se pak po skončení ještě znovu na plakát a vážně to tak bylo. No, ještěže jsem ho nestudovala předem, což jinak běžně dělám, když se na něco chystáme. Ať si kdo chce co chce říká, zpětně jsem se nehlásila o doplacení a myslím, že vybírat vstupné již za děti od dvou let je už přehnané, ale částečně chápu, je to malý cirkus, nicméně výše dětského vstupného se rovnala téměř vstupnému za dospělého, kdyby bylo poloviční, ještě bych to pochopila, ale takhle:-(. Cirkus byl malý, hned jak jsme se k němu blížili a viděla jsem šapito a pár maringotek, připravovala jsem ji, ať nepočítá se zvířátky, že je cirkus malý. Ale i přes absenci zvířátek to bylo fajn. Hlavně klaun měl neotřelé nápady a o zábavu nebyla nouze, i když pro ty úplně nejmenší to asi občas bylo složitější k pochopení. I zvířátka nakonec byla, i když jen pejsci, kteří se ale uměli klouzat  na klouzačce a nádherní bílí holoubci. Atmosféru tvoří i publikum a to tady bylo skvělé. 
Netradičně pojaté ohlášení přestávky mne dostalo
 
Co říci závěrem? Vydařené odpoledne v cirkuse. Dětem se líbilo a mně také. Ještě téměř po dvou měsících se doma stále baví v duchu jedné klaunovy scénky, a tak často doma slýchávám:" Včelko, včelko, dej mi med!!"... má to své pokračování, ale kdo neviděl, nepochopí:-).

1 komentář:

  1. Já bych se taky zpětně nehlásila....taky mi to přijde divný...od dvou:-(

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...