čtvrtek 2. září 2010

Den 2. Spiklenci

Tyhle ranní chvilky, kdy se sestěhují k sobě a kují pikle, prostě miluju. Škoda, že ranním vstáváním do školky jich ubyde. Dnes jsme ale vyrazili do města, tudíž nemusely hned vstávat. 
 Credit: DSA-go-contest-papers and elements
Nezbytně nutné jsem vyřídila, nakoupila potřebné a děti  jsem dnes chválila, protože celé odpoledne s mámou po obchodech a tak podobně, zvládly to krásně. Jasně, že už byly ke konci unavené, ale nakonec se ještě vyřádily v Hervis Sportu - bylo jim dovoleno půjčit si koloběžky, drandily na nich ostošest a mně se podařilo sehnat muži za dobrou cenu(polovic) větrovku vodě a větru odolnou, což mne potěšilo, neb už nějakou takovou dávno potřeboval. Ty staré jsou už holt...staré. Dnešní Kubova premiéra v KFC - nějak nebylo pořádně kam zajít, byl hlad a já si tam příležitostně dávám Twister, tak jsme tam skončili. V každém obchodním centru nesmí samozřejmě chybět různé samochodky pro děti - ty naše je milují (auta vedou) a je fajn, že se v nich zabaví, i když do nich nehodíme onu požadovanou minci, která uvede stroj do pohybu. No, občas se taky dočkají:-). Dnes vedla Formule (co taky jiného u nás, že), málem u ní nastala rvačka, protože je tam jen jedno sedadlo a chtěli řídit oba! Jo, skončilo to brekem:-). Nakonec,  uondaná, za celý den, jsem vytáhla drobné a děti se dočkaly a vyzkoušely, jak funguje pirátská loď, se kterou se dají sestřelovat další plavidla dělem. Pro velký úspěch se plavba opakovala ještě dvakrát. A já jsem si užila tu chvilku klidu. Domů jsme přijeli až za setmění, utahaní jak koťata. Tak jenom hupky do postýlek a spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...