čtvrtek 26. srpna 2010

Neplánovaně

Sotva jsme se ohřáli pár dnů doma a hned jsme zase vyrazili -tedy já a děti -na pár dnů pryč. Konkrétně na společný pobyt dětí a maminek z našeho místního mateřského centra zaměřený převážně na tvoření. Pobyt začínal už v neděli odpoledne, ale my dorazili až v pondělí. Necestovali jsme tentokrát moc daleko, cesta na místo trvala asi třicet minut. Ubytovaní jsme byli na místní faře, kde bylo spousta místa na hraní pro děti, jak venku, tak uvnitř, i na tvoření nás, maminek, ale i dětí, nové podkroví, kde jsme spali a obědy ve školní jídelně, což jsme ocenily zvláště my, maminky. O jednu starost méně. Bylo fajn, děti si to užily maximálně, ani se jim nechtělo domů. Já za sebe mohu říct, že ač jsem se rozhodovala na poslední chvíli, jsem ráda, že jsme jeli, jen společně s dětmi na matračkách jsem se moc nevyspala, o to víc se těším dnes na to, že budu spát konečně sama v posteli. Tak dobrou...
P.s. fotky budou...až budu mít kabel k pc a chvilku času:-)

4 komentáře:

  1. Mám zkušenost, že co příliš neplánuji, nedělám scénáře a netěším se,dopadne nejlépe! A jak je vidět,platí to!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Vlaďkou, většinou to tak v životě bývá. A jsem moc zvědavá na tvořeníčko a fotky :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, moc plánování škodí. Je fajn, že jste si to až na to spaní pěkně užili. Těším se na fotky:-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...