čtvrtek 9. září 2010

Den 9. Přehlídka

Musela jsem dnes do města něco vyřídit. A protože se Barunka přes léto dost vytáhla, v rámci nakouknutí do obchodů jsem nakoupila něco jí a samozřejmě nakonec i jednu mikinku Kubulovi. Doma se zkoušelo, ještě s lístečkama, neodolala jsem a cvakla pár fotek. Kubovi se to ale zalíbilo, a když si s ním pak Bára chtěla vyměnit místo (předtím se fotit nechtěla), došlo i na slzy a málem ke rvačce, kdo mi bude stát modelem :-).
"Já, Baru!"

5 komentářů:

  1. Sluší moc!!! A něco Janko pro Tebe na mém blogu :o)

    OdpovědětVymazat
  2. AHOJKY, KOUKNI SE NA MŮJ BLOG
    http://absa-arcalic.blogspot.com/,
    NĚCO TAM PRO TEBE MÁM :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, máš u mňa na blogu ocenenie. Vidím, že Absa ma už predbehla.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...