čtvrtek 22. dubna 2010

Že by úraz?

Poslední dobou pořád někam leze a taky pořád padá. Zrovna v pondělí skočil z gauče a dopadl hlavou na roh stolku, naštěstí z toho byla jen boule a lehký šrám vzadu na hlavě. A tak ani nevím, kde  přišel k tomuto. Náš malej šmudla si stěžuje na ručičku. Pravou. Tedy, hýbá s ní v pohodě, hraje si taky v pohodě, že to bolí, říká, jen když ho za ni chytím nebo mu oblékám například mikinu, prostě když mu ji strkám do rukávu. Večer, když zase říkal:" bolí", hodil na mne opravdu ošklivý pohled a ještě mne praštil, když jsem mu ručičku prohmátla a taky jsem zjistila, že je lehce oteklá, jsem rozhodla, že zítra ráno pojedeme k Dr. Pro jistotu. A já už bych nejspíš konečně měla zařídit to úrazové pojištění!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...