pondělí 19. dubna 2010

Sunshine...


Od Aranelky jsem  dostala toto ocenění, které mne potěšilo, moc si ho vážím a tímto za něj děkuji!

Každé ocenění má nějaká pravidla, zde jsou to tato:
1) pošlete ocenění 12 blogům
2) zveřejněte link na nominované na svém blogu
3) zanechte odkaz o nominaci na jejich blogu
4) podělte se o svou lásku a uveďte link na člověka, který vás nominoval

Všem, kteří ke mně nahlížejí, se omlouvám, že zde neuvidí seznam mnou dále oceněných blogů, který v současné době nejsem schopna dát nějak dohromady. Abych pravdu řekla, mám pár blogů a webů, kam chodím (skorem) každý den, a jak jsem zjistila během posledních dvou dní, ocenění už jsou v podstatě všechny, protože, jak se říká, známe se více či méně když ne osobně, tak alespoň virtuálně. Pak mám pár jiných, taky oblíbených ať už z toho či onoho důvodu. A tak nějak nevím. Snad to dám nějak dohromady. A nebo taky ne.
Jen jedno ještě napíšu. Speciální ocenění u mne mají mámy, které se potýkají denodenně se zdravotními problémy svých dětí. Hodně sil na každý den vám všem. A protože nám tu dnes zářilo celý den sluníčko a inspiroval mne i název ocenění, tahle písnička je pro vás všechny, moje milé bloggerky i návštěvnice či návštěvníci.
od srdce 
Janka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...