pondělí 26. dubna 2010

Nový týden...

...začíná a já doufám, že se mi podaří alespoň částečně dohnat na blogu resty, které mám. Dnes ještě musím s autem do servisu, zítra si ho doufám v pořádku vyzvednu. Kuba před chvílí odpadl, tak jsem zvědavá, kdy vyrazíme, budíček ho nejspíš nemine, protože zpátky jedeme autobusem, abychom stihlli vyzvednout Báru ze školky dříve než budou zavírat. To bude veselo, až ho budu budit...

Tak Kubík se nakonec vzbudil sám. Slíbila jsem kamarádce půjčit Bářinu autosedačku, ale ještě než jsme stačili vyjet, přišla průtrž mračen, lilo jak z konve, takže při předávání jsem trochu (dost) zmokla. Naštěstí než jsme dojeli do města do servisu, už tolik nepršelo, servisman nás i odvezl na autobusové nádraží(protože pěšky přes půl města a v dešti s Kubulou bych šla nerada) a Kuba si zpáteční cestu busem užil, zapásala jsem ho pásem, aby seděl v klidu:-) a dala mu jablko, takže tu půlhodinu fakt v pohodě vydržel. Vystoupili jsme u školky, rovnou vyzvedli Báru a pak ještě zašli na poštu a do obchodu. Tedy, napřed domů přezout do gumáků. Jenom děti, já ne:-). Protože kaluže, to je skvělá zábava. Taky si budu muset koupit gumáky, ať nemusím jen přihlížet a tajně závidět.  Nebo si počkám, až bude tepleji. A pak mi budou stačit žabky nebo ráchat se v kaluži jen tak naboso. Jen tedy sousedé asi nebudou chápat...:-)
No, a taky jsme cestou potkali na chodníku tohoto "šneka".
Přenesli jsme ho do keřů a nakonec jsme zjistili, že jich je tam spousta. A u nás na zahradě taky. Zajímavé. Vloni to byli slimáci, co nám všechno sežrali,  letos zase tihle zvláštně vybarvení šneci. Tak uvidíme, jak se vybarví.

2 komentáře:

  1. tak doufám, že buzení dopadlo ke spokojuenosti všech..

    OdpovědětVymazat
  2. Kopretinko,budu si dělat řidičák tak doufám,že dřív "než za 2 roky":-) se sejdeme osobně :-) .

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...