středa 21. dubna 2010

Sluníčka

Abych pravdu řekla, i když v pondělním příspěvku je odkaz na písničku o slunci, když jsem se v pondělí ráno probudila, vůbec jsem neměla radost z toho, že venku svítí slunce. (Nečekám, že mne pochopíte :-). Tolik, tolik jsem si přála, aby přišel déšť, aby  nad mou hlavou byla obloha stejně zamračená jako jsem měla já zataženo uvnitř sebe. Dnes už je líp. Po čtrnácti dnech o trochu líp. A já si chvílemi užívám i to sluníčko. Bez slunce by nebyl život. A já jsem ráda za ty moje sluníčka, co ve svém životě mám. S nimi znovu a znovu žasnu, jak je ten život vlastně kouzelný. Být tak na chvíli malým dítětem, tak čistým, bezstarostným, upřímným, hravým, okouzleným vším krásným, co život nabízí...to bych si přála.

4 komentáře:

  1. Jsou nádherný, ty tvoje sluníčka :o)

    OdpovědětVymazat
  2. A jsem ráda, že je kousek líp

    OdpovědětVymazat
  3. ale pochopíme..někteří...máš moc hezké děti...

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná fotka, obě sluníčka září:-)
    S tím počasím to naprosto chápu. Možná nejdřív musí být zataženo, aby se mohlo zase vyjasnit...

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...