pondělí 26. dubna 2010

Kubova první kaluž

 Vloni ještě jezdil venku v kočárku. Letos už suverénně běhá, ale jít ven v gumáčkách, k tomu ještě příležitost nebyla. Napřed nevěděl. Jak je zvyklý, že když má normální botky a bylo třeba mokro, tak jsem ho přes kaluž jít nenechala, tak prostě nevěděl, že do ní vážně může. Lehce omočil jednu holinku a šel dál. Tak jsem mu řekla, že v gumáčkách se do vody může. A Bára mu to předvedla. A pak už ho nemusel nikdo pobízet. Zvlášť když měl vedle svůj velký vzor :-).
Máme tu velkou výhodu, že tyhle kaluže máme přímo před vraty domu. A tak se po návratu z pochůzky můžou vyblbnout a nevadí ani případný pád, protože jsme hned doma. Vloni do ní zahučela Bára jak široká tak dlouhá, když běžela a těsně před ní zakopla. Dnes si tam kecnul Kuba, protože divočil tolik, až neudržel rovnováhu:-).
 tady už se zvedá...
Byl komplet zmáchaný, domů jsem ho musela nést v náručí, sám by nešel ani náhodou a byl pěkně vzteklý, co si to dovoluji, překazit mu tak skvělou zábavu.

5 komentářů:

  1. Kaluže snad milují všechny děti:-) Járova oblíbená pohádka byla o prasátku Pepině a tom, jak skákala s bráškou v kaluži:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, prodávají se i krásné dámské holinky http://barevneholinky.com/ :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Moni , jojo :-)

    Aranel, dík za odkaz koukala jsem nedávno, ale už nevím kde :-).
    Byla bych za možnost využití vlastního návrhu na botu, ale asi by mi to vyšlo draho:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že s kopretinama jsou :o)))

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...