pátek 30. dubna 2010

Desáté...


Je to už deset let, co jsme si s mužem slíbili před Bohem i lidmi, že spolu chceme být navždy, v dobrém i zlém, ve zdraví i nemoci... Svatba byla fajn. Myslím, že si to užili všichni, kdo tam byli. I počasí bylo nádherné,  slunečním žárem a teplem spíše srpnové. Já tenkrát dostala koště (abych měla na čem večer rovnou odletět) a můj muž  úřední obsílku od Nejvyššího soudu. Věc: obžaloba z čarodějnictví - moje. S tím, že pokud  mne nepropustí, aby  na mně mohl být do půlnoci dne 30. 4. 2000 vykonán rozsudek, budu mu ponechána do konce života a se mnou i můj dopravní prostředek. Nezalekl se a ponechal si mne. Snad nelituje :-). Za tu dobu jsme toho spolu prožili dost, chvíle pěkné i smutné, chvíle nepohody, ale i ty báječné, okamžiky, na které se nezapomíná,  ty dva největší před téměř pěti a znovu před dvěma lety, kdy přišly na svět naše děti. Teď zrovna prožíváme jedno z těch horších období a já jsem vděčná svému muži za to, že je mou oporou. Miško, děkuji, zrovna teď jsi pro mne vodou, čo ma drží nad vodou.


10 komentářů:

  1. Taky blahořeji! A přeji, ať se to brzy zase překulí do lepšího období.Líbí se mi váš dort s 10:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Kopretinko...grtauluji k výročí.Kéž vám Bůh požehná do nejmíň dalších 30let společného života :o).

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že dort se podařil:-)) Doufám, že chutnal! Pěkný den, sestři!

    OdpovědětVymazat
  4. Přejí hodně štastných dní, at ten Nejvyšší Vám dodává sílu a povzbuzení....

    OdpovědětVymazat
  5. Jé já jsem opožděná :o) taky přeji k desátému výročí hodně lásky, souznění a buďte si vznájemné podporovači. Dortík je k nakousnutí a kytička uňoňuňo

    OdpovědětVymazat
  6. Aranelko, no tvůj komentík mi chyběl:-), ale jsem dnes doukoukávala, co kde jak a vím, žes měla nabitý program:-) Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  7. je to krásné..myslím, že deset let je dost dlouhá doba, abys věděla, že tvá voda je čístá....přeju ti to moc!

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...