pondělí 19. dubna 2010

Pocit

Proč jen mám pocit
že nežiji ale jen přežívám
pomalu odumírám...
jako ta prastará jabloň
co už dávno neplodí...
jak vylomená plaňka z plotu
co nikomu se nehodí...
jak ve větru komíhající se plamen svíce
který má každou chvíli na kahánku...

A cítím se tak prázdná
zoufale prázdná...
jak nádoba bez vody.

6 komentářů:

  1. A to se mi vůbec nelíbí, moje Kopretinka snad už tento pocit nemá, snad už se maličko usmívá, snad je ji líp. Usměj se takto :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji lepší pocity, co nejdřív, co nejvíc:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aranel, Jitko, děkuji vám oběma. Je to se mnou komplikovanější :-) už o tom píšu, jen jsem to ještě nepublikovala. Občas beru blog jako takovou mou terapii, kde se mohu "vykřičet", když jsem na dně. Dnes je po 14 dnech o něco líp a jsem za to nesmírně vděčná, zlášť když nevím, jak dlouho tomu tak bude.
    Janka

    OdpovědětVymazat
  4. s tou terapii jsme na tom myslím všechny stejně. A budu netrpělivě čekat na tvůj příspěvek a držet pěsti

    OdpovědětVymazat
  5. Kopretinko,kočko...drž se.Myslím na tebe.

    OdpovědětVymazat
  6. Miško, děkuji.
    Janka

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...