úterý 27. dubna 2010

Pořád něco

Včera s autem do servisu, dnes k Dr. a vyzvednout auto ze servisu, zítra plavat s dětmi(pokud se nevyvrbí nějaká nemoc), Báře boty (doufám seženu) a taky ještě musím pro lednici, co jsme minulý týden vyhlédli s mužem, protože stará odchází do věčných lovišť(tedy, zaplatit ji, doveze ji firma). Vlastně jsem se v Elektru měla stavit dnes, ale časově to nebylo už možné, tak se tam potáhnu nejspíš zítra-s oběma dětmi, pro změnu:-).
U Dr. jsme dnes probrali situaci, dohodli se na nějakých změnách, doufám, že to pomůže. Co doufám. Prostě musí!

6 komentářů:

  1. Tak hodně sil a hurá do boje!!!A s dětma to dáš,vždyť ty jsi šikulka:-) .

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle "provozní" záležitosti jsou důležité, ale dost otravné...Moc přeji, ať jsou co nejrychleji za tebou a změny přeji jen ty lepším směrem:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkuji, já si to dopisování blogu malovala nějak růžově, včera jsme zvládli jen část, dnes jdeme na tu druhou, tj. lednice no a ty boty velikost 29 je snad všude vyprodaná!!
    aspon ty co bych vybrala.

    OdpovědětVymazat
  4. Milá moje,hodně jsem si u tebe početla! Rozumím, rozumím, rozumím.Nauč se žít se vším, co tě trápí.Bude lépe a veseluji, ale deprese je většinou věrná kamarádka!Nauč se ji přijímat takovou jaká je a možná tě někdy překvapí,že je lepší než se zdá!Vím o tom své! Máš krásné děti a radost i z maličkostí je to nej!!!
    V.

    OdpovědětVymazat
  5. Vlaďko, díky. Peru se s tím, jak se dá, píšeš, že víš, mé nejbližší okolí žel nechápe, nejradši bych odjela někam hodně daleko, pryč od všech, zmizet, prostě blbé období teď, bude líp, já vím. Díky ještě jednou. Janka

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...