středa 14. dubna 2010

Na plavání

Jezdívala jsem s Bárou. Teď tam jezdím se šmudlou.
Minulou středu jsme na plavání jeli letos poprvé. Začali jsme ale už vloni na jaře, jenže děti byly víc nemocné jak zdravé a na podzim po pár lekcích (na plavání jezdíme autem do 25km vzdáleného města) jsme díky mé "šikovnosti" přišli o možnost dopravy. A tak zaplacený kurz navstěvujeme opět až teď na jaře. Byla jsem zvědavá, jak bude Kuba reagovat po téměř půlroční pauze. Navíc, když nám  úderem Velikonoc začalo jeho  opravdu nevyzpytatelné období vzdoru...
No, nebyl moc nadšen, držel se mne jako klíště a pořád opakoval: "Nechce, nechce."  Vím, že nemá rád vodu v obličeji, doma to taky nesnáší, když mu  třeba při sprchování teče voda do očí, i když ho předem upozorním.  Tak jsem si řekla, že zkusíme brýle. To by na něj mohlo zabrat. Vybrali jsme, první ihned razantně odmítl:-), tyhle modrozelené si nechal i vyzkoušet, jak na očičkách sedí.
Dnes jsme tedy byli "plavat" už s brýlemi. A byl to nebetyčný rozdíl.  Kuba po chvíli zjistil, že mu voda do očí opravdu nejde, spolupracoval (nechce jsem slyšela asi jen 3x), takže se třeba snažil bublat do vody nebo i kopat nohama a ne jen ležet jak prkno a bylo na něm vidět, že ho to baví. Sice si opět párkrát pěkně lokl(to vypilujeme), ale nebyl už z toho tak vyděšený jako minule. Po bazénu jsem ho nemohla dostat ze sauny a pak zase z herny. Nakonec jsem ráda, že jezdíme až teď. Kuba je starší, lépe rozumí a vnímá, co se děje kolem a víc si to užívá. Myslím, že to zvládneme. Oba :-).

p.s. Kubu v brejlích na fotce nemám, ale bude .-). Vypadá fakt komicky, šmudla malej.

3 komentáře:

  1. Děkuji za komentář,....plavání jsme také absolvovali, ale ted by si to F (1,5) více užíval, tak přemýšlim zase začit,... a jak je starý váš klučina?

    OdpovědětVymazat
  2. Kuk u mne na blogu je něco pro tebe :o)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...