čtvrtek 11. února 2010

TUTU aneb jak jsme vyráběly sukénku pro baletku

Nedávno jsem se dostala  na netu k návodům na výrobu baletní sukýnky - tzv.tutu(vzhledem k tomu, že to všechno byly zahraniční weby, které jsem procházela). Doma nemám šicí stroj,  nicméně jsem stižena občasnými záchvaty vyrábění všeho možného, řekla jsem si tedy,  že se pokusím o její nešitou variantu. 
V úterý  jsme tedy koupili materiál a dnes jsem se pustila do výroby. Barunka mi pomáhala.
 

+ pokud by měl někdo zájem, odkaz na polopatický videonávod -sice v angličtině, ale myslím, že to nevadí, je to tam fakt pěkně ukázané, je zde- How tu make tutu

 A jak to dopadlo?  Výsledek můžete shlédnout na modelce :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...