pondělí 1. února 2010

Dnes...

Dnes je první den zbytku vašeho života.
autor neznámý

Dlouho jsem tu nebyla.

Za tu dobu se toho dost událo. Mockrát jsem se chystala pokračovat v psaní, ale až události posledních dnů mne nakoply.

Pomohly mi uvědomit si víc, než jen obecně, že všechno zlé je k něčemu dobré. Možná ne hned, v tu chvíli, když se v tom plácáte, utápíte, nevidíte východisko, ale s odstupem času, s odstupem času to přijde. V určitém slova smyslu. Aspoň já to tak vnímám.

Možná vás to bude stát spoustu sil a energie, bude v tom mnoho bolesti a slz, možná mnoho ztratíte, než překonáte to zlé, co se vám postavilo do života.

Nakonec se však může stát, že z boje vyjdete jako vítězové. Sílnější než kdy předtím, odvážnější, statečnější, moudřejší, vnímavější k druhým a bohatší o životní zkušenosti a opravdové přátele, které byste jinak nikdy nepoznali. Získáte mnohem víc.

Kde není bolest, nic se nenarodí. indiánské přísloví

1 komentář:

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...