středa 13. července 2011

Den 316. V Brně

Jednou za čas vyrážím do Brna. Ze zdravotních důvodů, pouze preventivně a pevně doufám, že to tak i zůstane.
Je to pro mne svým způsobem odpočinek, protože nejedu autem, ale vlakem. Vždycky  do Brna jezdím vlakem. Jen dnes mne čeká také autobus, kvůli výluce. Den je horký, škoda že nemám v Brně víc času a můj bráška se nemůže trhnout z práce. 
Mám to dnes za sebou. Objevila jsem novou cestu, ráda chodím pokaždé jinudy - jdu totiž pěšky). Pamatuji se na mou první pěší cestu od Hlavního nádraží, jak jsem šokovala pár jedinců, když jsem se ptala na cestu a ujišťovala, že jdu správně tam a tam. Jejich odpovědi typu: "To tady naskočte na xxx"(doplňte potřebné číslo tramvaje) a jejich údiv, nebo rovnou zděšení nad mým oznámením : "Ale já tam jdu pěšky!" To pak už nevěděli, jak mi poradit, nebo z nich vypadlo, že to je ale přece strašně daleko! Dokonce jsem zmátla i městské strážníky :-). Dnešní volnou chvilku před odjezdem zpátečního vlaku si krátím nahlížením do výloh obchodů a nákupem pár maličkostí v obchodním centru, pak si dám ještě něco dobrého k jídlu a zpátky domů.
Večer se začnou na obloze honit mraky. Má to atmosféru. Jak z obrazů starých mistrů.

2 komentáře:

  1. Kdybych to byla bývala věděla, pozvala bych tě na kafe. Tak až příště pojedeš preventivně do Brna, dej vědět. ;-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...