čtvrtek 7. července 2011

Den 310. Krasohledění, bubliny a poslední poležení

Včerejší návštěva donesla dětem i něco k narozeninám. Krom jiného také krasohledy. A tak jsem dětem říkala, jak náš děda, když jsme byly malí, vyrobil opravdu obrovský krasohled a uvnitř byly úlomky barevných skel z nedalekých skláren. Byl tak veliký, že musel být položený na speciálním držáku, v ruce ho nešlo udržet.
Odpoledne, když šly děti na dvůr, jsem jim přinesla vylepšený bublifuk. Toho koupeného už bylo málo, přidávám tekuté mýdlo a vlažnou vodu. Bubliny  pak dlouho vydrží.



Večer ještě fotím Kubíka s Barunkou naposledy v postýlce a trochu s nostalgií vzpomínám. Byla tu s námi šest let, napřed pro Barunku a pak Kubíka. Zítra přijde rozdělat.


4 komentáře:

  1. Bublinky i krasouhled, to je super zábava:-) Ty "spací" fotky jsou úžasné!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké bubliny, hezký pohled do krasohledu a šestileté Marilyn (létající suknička) to slušelo. Zrovna tak synkovi v postýlce.
    Dědečkův kaleidoskop musel být úžasný.
    Bohužel, postýlky většinou nerostou, kdežto děti ano. Určitě zůstane, bude nedaleko, co kdyby... :)
    Tak ať hezky a hlavně šťastně rostou.

    OdpovědětVymazat
  3. no taky myslím, že její čas ješě může přijít..příklad vlastní..rozdělala, darovala a pak složitě sháněla...

    OdpovědětVymazat
  4. Moniko, děkuji,taky se mi moc líbí.
    Mutile, taky jsem si vzpomněla na Marilyn:-)
    Andy, můj muž by ti jasně řekl, že malá postýlka se u nás už nikdy neobjeví:-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...