sobota 9. července 2011

Den 312. Na židovském hřbitově...




Sobotní dopoledne jsme jako obvykle na pobožnosti  a na odpoledne se domlouváme, že po obědě vyrazíme na starý židovský hřbitov, který je u lesa, kousek za naší obcí. Venku je krásně teplo a počasí nám vydrží až do konce. Povídáme, zpíváme. Děti si užívají hromady písku, která tu zůstala po rekonstrukci.

 

Když ostatní odcházejí, já ještě chvíli zůstávám a fotím, než začnou padat první kapky.


Ještě jdeme na návštěvu k babičce a dědovi a když už jsme na odchodu, volá druhá babička s dědou, že už jsou tady. A tak ještě chvíli společně posedíme a popovídáme a najednou je večer a musíme jít. Byl to dnes opravdu požehnaný den.


3 komentáře:

  1. Opravdu krásný den.
    Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Já to bohužel nepřečtu..hřbitov už se nepoužívá...vypadá tak...je to moc hezké místo..

    OdpovědětVymazat
  3. Mutile, děkuji.
    Andy, tak teď se nejsem jistá tím, co nepřečteš -náhrobky?Ty já také ne:-(. nebo cedulku o hřbitově? Máš pravdu, je to moc hezké místo, a je tam klid, už jsem se tam chystala dlouho, byla jsem tam s mužem naposledy ještě než se narodily děti a to to máme kousek.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...