pondělí 4. července 2011

Den 307. Zásilka


Venku stále prší, Kuba se už téměř zotavil a odpoledne nám do bytu přibyla nová, velká postel do dětského pokojíčku, namísto té, co v ní Kubík spinká. Zatím je zabalená ve třech krabicích, které v našem malém bytě docela překážejí, zvlášť, když o víkendu mají přijet ještě mí rodiče, ale sestavovat se bude, až děti odjedou na prázdniny.

5 komentářů:

  1. Trošku jsem se lekla, že to bude balík z Paříže a v něm rozebraný kus Aifelovky :o)...to je dobře, bude mít svoje pohodlíčko

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na fotku postele, určitě se v ní bude krásně spát.

    OdpovědětVymazat
  3. Aranelko:-) jsi mne pobavila, fakt. Tak fotka večerní věže je památná, už z minulého století:-), tu fotil můj muž, když jsme se v Pažíži v 97 seznámili .-).

    OdpovědětVymazat
  4. Amélko,
    tak teď vážně přemýšlím, jestli jsem ji vůbec po smontování vyfotila, než jsme odjeli na dovolenou a mám pocit, že ne? Budu muset projít fotky:-).

    OdpovědětVymazat
  5. Ale spí se na ní fakt dobře, to mohu potvrdit.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...