středa 20. července 2011

Šestiletá

Holčičko moje,  ty jsi teď u babičky, nemám tě tady, ale vzpomínám na to, jaké to bylo před šesti lety, kdy jsi se narodila. Věř, že na to nikdy nezapomenu, když jsem tě poprvé uslyšela zaplakat a když mi tě pak  na operačním sále na chvilku ukázali a ty jsi chytila můj prst svou malou dlaní, podívala ses na mne a mně vhrkly slzy do očí. Ale život jde dál a ty rosteš jako z vody a my jsme vděčni za všechen ten čas, společné  chvíle a jedinečné okamžiky,  které spolu s Tebou můžeme prožívat.

Tak všechno nejlepší a moc se na tebe s tátou těšíme,

Tvá máma


P.S. Jsem moc ráda, že mi děda(můj táta) poslal pár vašich fotek z prázdnin a tak sem dávám tu z dnešního dne. Moc ti to na ní s tvým bráškou sluší.

7 komentářů:

  1. Krásně napsané. Přejeme všechno nejlepší, hodně zdraví, lásky a plno kamarádek...
    Těším se na pátek.

    OdpovědětVymazat
  2. Kopretinko, to je tak půvabný, láskyplný blog!
    Moc milé a něžné. :-*
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůů to to letí ...přeji Barunce vše nejlepší :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to, že jim prázdniny u prarodičů svědčí. Taky přeji vše nejlepší. :-)

    Nikde jsem nenašla mailovou adresu, ráda bych tě pozvala na svůj nový blog...

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší..šest je takový mezník..to úplně nejnevinnější dětství pomali odchází..tak přeju barunce š´tastné vykročení na další cestu.

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, pozvánku jsem poslala a komentář na mém blogu jsem smazala. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. I já přeji malé slečně vše nejlepší.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...