sobota 16. července 2011

Den 319. Můj první bod


No comment...

4 komentáře:

  1. Ale, Andy, ani se neptej, kdyby aspoň za rychlost:-).
    Jela jsem ráno pro muže(přijel z práce), věděla jsem, že před kruháčem stojí, jela jsem kolem nich, ale když jsem ho nabrala, tak už jsem nezapnula světla, jak jsem se s ním hned zapovídala. Jinak to dělám automaticky při startování, no a došlo mi to, když jsem u toho policisty zastavovala a chtěla jsem vypnout světla:-). Jdu otočit vypínačem a zjistím, že není ani zapnutý. Ale bylo krásně sluečno. Body za tohle jsou fakt blbost,což mi muž řek, že to prý od srpna už taky ruší, ty body(takže jet o 14 dnů později...)

    OdpovědětVymazat
  2. jémine, no stane se..to mohli i oko přimhouřit...

    OdpovědětVymazat
  3. To se opravdu stane, kór když nevystoupíš, neodpoutáš se a jen čekáš. Pak ta automatika činností při startu je nabouraná. Taky se mi to občas povedlo a určitě i povede. Skutečně se už za to bod nebere, respektive nedává. Smůla ;)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...