čtvrtek 31. března 2011

Den 212. Změna plánu


Měli jsme dnes v plánu vyrazit odpoledně do města na nákupy. Děti holt rostou, ale oblečení se zmenšuje :-). A tak jsme s Kubou vyrazili pro Barunku do školky hned po obědě. Jenže jen co mne uviděla, stěžovala si, že jí je zima a i když mi tvrdila, že je jí dobře, nezdála se mi. Byla taková ukňouraná, jako bývá, když je nemocná. Doma jsem ji změřila, měla zvýšenou teplotu. Když jsem si ji prohlédla pořádně, na čele jsem našla rašící pupínek a vzhledem k tomu, že ve školce už asi měsíc řádí neštovice a Bára je jedna z mála dětí, které je ještě nedostaly, počítám, že to nejspíš neštovice budou. Takže změna plánu. Nikam se nejede a uvidíme...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...