pátek 25. března 2011

Den 206. Inspirace


Internet je zdrojem inspirace pro mnohé. I já tu hledám kde co, od různých praktických informací, přes recepty až po nápady pro práci s dětmi. Tento týden jsem se mlsně olízla u šlehačkových řezů s ovocem od Martiny, a tak jsem se rozhodla do nich pustit. No, stačilo chvilka nepozornosti a takhle to s korpusem dopadlo. Naštěstí jsem krému udělala dostatek i na zakrytí takovéhle pohromy :-).

Net využívám i při přípravě, když učím předškolní děti v naší sobotní školce. Zítra si budeme povídat o jednom podobenství, které vyprávěl Pán Ježíš - o hořčičném semínku. Listy s dětmi využijeme jak prakticky při předvádění, jak ze semínka roste strom(rostlinka), a pak při tvoření, kdy si je můžou slepit, domalovat a nahoru přilepit hořčičná semínka.


8 komentářů:

  1. Martinka je skvělá cukrářka a pernikářka...i já u ní čerpám inspiraci pro pečení. No u nás takové neohlídání mají na svědomí Holynky ...a co u Vás ?
    Janko, zdá se, že tě sobotní školička baví a jsem si jistá, že dětičky budou nadšené :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, nebyly u Tebe naše děti? Ty takhle načínají buchtu... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Kuba to byl. Bára snad už chápe,(tedy doufám) že se tohle nedělá.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Aranelko, ne že by mně bavilo učení jako takové tolik, nejvíc mne asi baví ta tvůrčí činnost, vymýšlení, tvoření a pak mně těší, když to baví i ty děti.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je hezké...a buchta...vždy´t se to stejně sní...a já bych tedy v sobotu do školičky nechtěla:-) ale to je jasné, ne,stačí pět dnů v týdnu:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Andy, já ti věřím, že ti to stačí :-)
    a já teď měla pauzu, střídáme se, ale kamarád měl bouračku, tak teď je doma se zlomenýma žebrama :-(, no a učím zase já a navíc tam máme asi tak jen 10 dětí tak na cca hodinku, to by ses snad i nudila:-)

    OdpovědětVymazat
  7. A já si říkala, co to na té fotce je... Tak doufám, že chutnaly. :-)
    Taky chodím do sobotní školičky, máme tam dětí vždy minimálně 20 na celé dopoledne a je dost těžké to ukočírovat.

    A Aranelko, děkuji moc za pochvalu. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Marti, chutnaly, prý je musím zase udělat:-) diky ještě jednou za recept.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...