pondělí 7. března 2011

Den 188. Doma


Kubu v noci zase chytlo ouško. Kapky nakonec zabraly, ale ráno jsme nevyspalí oba. Já mám pro změnu opět kašel a sotva mluvím, a tak volám do školky, že Barunka dnes nepřijde. Dnes nám bude nejlépe doma. Odpoledne si Kubík zase stěžuje na ouško (mám pocit, že mu ouško v noci prasklo), ale po vyspání už je mu lépe a také to tak vydrží.  Jsem za to ráda, auto máme až do pátku v servisu, tak by to k lékaři bylo trochu komplikovanější. Beztak to chci s lékařem řešit, protože je to u něj opakované, i když většinou jedna noc a zas je dobře.
Zatímco Kubík spí, Barunka maluje...

5 komentářů:

  1. To mě mrzí, nikdy jsem tím netrpěla a věřím, že to dost bolí. Ať je vám brzy lépe. Barunka je malířka :).

    OdpovědětVymazat
  2. Nám včera píchali obě:-( je to každou rýmu skoro:-(

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju, ať je Kubovi líp, ouška dokáží potrápit...
    Fotka s Barunkou - malířkou je super:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přejeme, at je vám brzy líp!!!!

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...