středa 23. března 2011

Den 204. Kloboučku, hop!



Dnes jsme vyrazili na městský úřad zaplatit každoroční poplatek za odpad. Zpátky jsme se vrátili s nákupem, třemi knihami a také s touto staro-novou hrou. Hrávali jsme ji doma, už když jsem byla malá. Holt nostalgie. Zjistila jsem, že mne baví pořád. A hlavně - jsem ráda, že zaujala i děti.


Kolem druhého roku Kuba víceméně přestal přes den spát, nyní tu potřebu už nějakou dobu zase má. Nespí každý den, ale když jsme doma a je klid, jde si někdy lehnout i sám od sebe. To od Barunky neznám.

2 komentáře:

  1. Na spící děti je prima pohled. :-) Tu hru máme doma taky, holky docela bavila.

    OdpovědětVymazat
  2. My tedy spát potřebujeme,ale někdy už je taky protest..ale to odpoledne je pak nekonečný..těšíme se všichni až jí uložíme,protivu

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...