úterý 8. března 2011

Den 189. Spadla do záchodu!

Odpoledne jdeme Kubou vyzvednout Barunku ze školky a pak ještě do obchodu. Tam si Bára vzpomene, že potřebuje čurat. Samozřejmě ve školce nepotřebovala a teď už to nevydrží. Známe. Ještěže jsou otevřené záchody, co jsou vzadu na dvoře městského úřadu. Je to tam úzké, a tak se za ní s Kubou, batohem a druhou taškou v ruce nehrnu. Však je velká, tak to zvládne, říkám si... Za chvilku vylézá s brekem a se slovy: "Ona mi spadla do záchoduuu," mi podává mokrou rukavici. Zadržuji smích, ale nejde to. Místa je tam dvakrát víc než máme doma a ona si sundává rukavice přímo nad záchodovou mísou!

Při večerníčku:
Na obrazovce se objevil tetřev hlušec.
Kuba: "Co to je, Baru? Slepice?"

a jedna starší...

Při hře s tátou:
Kuba bouchnul muže do nohy a povídá: "Dělej PLÁK, PLÁK."
Muž: ???
Kuba: "No, plakej!"

4 komentáře:

  1. No jo...říká se, že muži nepláčou...tak jak to má ten táta vědět :o)

    OdpovědětVymazat
  2. No to budu používat..často bych dělala plák:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné perličky. :)
    Jako malého mne pacifikoval kohout. Asi jsem mu vlezl na smetiště, což jsem ve svých možná dvou letech nevěděl. Ale obohacen novým slovem bych tu tehdejší situaci mohl okomentovat takto:

    přiletěl pták
    křídlem mne flák
    já z toho plák

    Hezký den a díky za blahopřání :*

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...