čtvrtek 10. března 2011

Den 191. Hurá!

 

Zítra jedu pro auto, sice bylo třeba nějaké opravy, ale technickou díkyBohu prošlo. Mám radost.

6 komentářů:

  1. krásné fotky...a kaše láká...a láká..

    OdpovědětVymazat
  2. Málem jsem zapoměla, že existuje taková dobrota :o)

    OdpovědětVymazat
  3. ..a kdo šel na ty jahůdky v březnu :)?

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné fotky, kašička vypadá opravdu lákavě, prstoví maňásci jsou úchvatní a hlavně se mi líbí malý pomocníček:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kaše mi rádi, i když krupičnou dělám málokdy, ani tohleto není:-).
    MiJo, to nevím, ale od Marušky opravdu jsou (ale koupené:-)
    Moniko, děkuji, na maňásky jsem narazila na netu..
    a pomocníček nebyl dobrovolný:-), rukavice si schválně venku zašpinil, tak holt si je mladej musel vyprat. Jsem mu ukázala jak na to a šlo to:-)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...