pátek 11. března 2011

Den 192. Vzpomínka na Londýn


Vzpomínek je spousta.  Za ten rok jsem tam zažila ... no, spoustu věcí. Dobré i špatné. Škola života k nezaplacení - jste vhozeni do vody a prostě musíte plavat. Nelituji, i když když některé okamžiky si člověk za rámeček fakt nedá. O některých věcech, co se udály, jsem byla schopna mluvit třeba až  teď, po deseti letech. Něco nosím pořád v sobě a neví to ani člověk mně nejbližší, můj muž (tenkrát jsme spolu chodili). Kdybych ale mohla, jedu znova, moudřejší, zkušenější, znalejší a lépe jazykově vybavená:-).
Jedna z těch příjemných vzpomínek se váže k jídlu. Pobývala jsem v černošských rodinách a měla jsem možnost poznat jídla jak africká, tak z karibských ostrovů. Smažené plantainy (zeleninové banány) jsem si oblíbila. A tak jednou za čas, když jsou u nás k dostání, jako právě teď, koupím je a při pochutnávání si na nich vzpomínám na staré dobré časy nad Temží.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...