pondělí 10. května 2010

Pro změnu...

...tak jsem si o víkendu v hlavě plánovala, co tento týden musím všechno zvládnout. Dnes a zítra jsem chtěla dát po zimě do kupy naši garáž, uklidit a vybílit, překvapení to pro manžela, ale konat se nejspíš nebude. Zase nás navštívila nemoc a tentokrát jí za oběť padl Kubík. Nejspíš si ze včera přitáhl nějaký bacil, ani bych se nedivila, počasí bylo krásné, slunečné, navzdory předpovědím a v Zoo bylo narváno. Už ráno, když se vzbudil a přišel za mnou na postel, tak mu teklo z nosu. No a přes den se přidalo pokašlávání, pak i horečka. Barunka byla s námi doma, Kubu se mi podařilo odpoledne uspat, vzbudil se rozpálený jako kamna(měl 38,5). Ale chuť k jídlu měl, snědl plný talíř polívky, což mě potěšilo. Kolem páté odpadla i Bára, že je unavená. Zato večer pak nemohla usnout, zabrala až kolem desáté a Kubík sice usnul, ale co chvíli se budí, pořád má horečku a špatně se mu dýchá skrz tu rýmu, šmudlovi malému. Je mi ho tak líto...měli jsme takový chovací den. Uvidíme co zítra, snad bude líp.

3 komentáře:

  1. Šmudlínci,koťátka ať je vám brzy líp!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásné mít chovací dny! Bude brzy lépe!

    OdpovědětVymazat
  3. Ač velká, je mi taky tak. A ta chuť k jídlu v mém případě by nemusela být ale je :o) tak ať se Vám uleví už se těším na obrázky Vaši louže :o)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...