úterý 11. května 2010

Pro Tebe...


Někteří říkají
že tím se něco změní
a jiní zase že všechno bude stejné
že vůbec nic to nemění...
a tak si  říkám
že vlastně nic to není.

Už pátý křížek pro Tebe.

Ale...víš lásko, přiznám se
mám trochu strach
jaké to bude
žít s chlapem
co má padesát:-)

A s Tebou to nic nedělá
aspoň se tváříš tak
tak asi jako každej chlap
co na krku má padesát
(a mladou ženu a dvě děti k tomu)
a připadá si stále mlád.

A tak bychom si přáli moc
ať zůstane to pořád tak
ať jsi stále stejný
skvělý táta
partner
přítel
muž
...
prostě ten nejlepší chlap.

I když to občas není lehké
a to ty dobře víš
život vždy není peříčko
a zadarmo Ti nedá nic
...
tak právě proto i kdyby snad
visel Ti nad hlavou ten pomyslný černý mrak
nejsi tu sám na to ho odehnat
máme Tě rádi a vždycky budem
při Tobě pevně stát.

J+B+K

13 komentářů:

  1. Kopretinko,
    pokud je řeč o tvém muži tak mu blahopřeji ke krásnému věku a přeju mu hojnost Božího požehnání :o).
    A jak je vašim drobkům ?

    OdpovědětVymazat
  2. Miško, je :-).
    Psala jsem k Tobě:-). Už je líp. Díky za optání.
    Janka

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že je lépe:-) A muži také blahopřeji, přeji všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  4. Kopretinko, vše nejlepší tvému manželovi, přeji další krásné roky plné Boží blízkosti.

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem v rozpacích ,zdali mám narušit intimitu tvého příspěvku. Nicméně, muži vše nejlepší k narozeninám a oběma život v lásce a porozumnění. Na věku a jiných nedůležitostech nezáleží, vím to :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Báseň se moc povedla, at se daří...

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, děkuji, muže přání od vás taky určitě potěší, dám mu je přečíst, až se vrátí..
    Aranelko, nenarušuješ.
    Dnes jsem sedla k PC a prostě to vyplynulo a nechtěla jsem to nechat jen tak na papíru...jen doufám, že se bude líbit. On na básně není, říká, že tomu nerozumí:-), ale čte, co píšu, mám ho tu jako svého kritika:-)a tu poslední báseň, co jsem psala mi i pochválil(tedy říkal, že je fakt dobrá, ale zároveň hrozná, když si představí, že mi tak vážně je...)
    Prostě jsem ráda, že ho mám, ať mu je 30 nebo 50:-) a máš pravdu o věku to není.

    OdpovědětVymazat
  8. kerásný věk..přeju mu vše dobré..taky mám doma skoro padesátníka ajá bych neměnila:-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tvá báseň pro Tvého muže je nádherná!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Můj muž už si přečetl i komentáře a děkuje vám všem za přání.
    J.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásne, gratulujeme manželovi a teda na tej fotke vyzerá tak minimálne o 10 rokov mladší!
    Danka s rodinou

    OdpovědětVymazat
  12. Danko díky:-) Fotka je trošku z dřívejška, ale ne 10 let:-), ale je moje nejoblíbenější

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...