čtvrtek 27. května 2010

Abychom se měli dobře...

Volby jsou doslova za rohem. A tak, protože se tam nejspíš zítra potáhnu s oběmi dětmi, snažím se Barunce trochu přiblížit, co to vlastně  volby jsou. Že máme u nás v republice kromě prezidenta i vládu a zítra budeme moci volit, kdo nám bude vládnout v dalších letech. Ukazuji jí také obálku s hlasovacími lístky  a povídám jí, co to je. Pak říkám, že musíme vybrat ten "správný" lístek a odevzdat ho v hlasovací místnosti (myslím si něco o tom" správném" v tom smyslu, že všude je to stejné - nějak mne dohání pesimismus poslední dobou ohledně toho, jak to s námi politici myslí dobře, jedno jestli pravice nebo levice, ale nahlas jí to neříkám).
Její odpověď mne naprosto odzbrojí:" Já by sem chtěla, mami, Pána Ježíše! Napíšeš ho tam?"
Jo, taky bych ho brala, holčičko moje...

7 komentářů:

  1. tak to asi neklapne...mám problém, cio tam hodit:-((Navrch drsný ateista...není pro mě útěchy

    OdpovědětVymazat
  2. Barunka to vyhmátla, skoru tu bulim, ale jednou se dočkáme..do té doby svobodné volby..ale i to je posun od časů dřívějších :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Andy no, to asi neklapne:-)
    A ohledně volby, já sice vybráno mám, ale iluze si nedělám...
    A útěcha pro Tebe? Za tejden už to budeš mít za sebou:-) držím pěsti, moc!!!

    MiJo, jo,
    a ano taky jsem ráda za tu možnost volby, i když se vybírat moc nedá, pořád mnohem lepší, než před xx lety.

    OdpovědětVymazat
  4. Kopretinko,
    taky bych brala co řekla Barunka...jj a nejlépe hned teď :o).

    OdpovědětVymazat
  5. Kopretinko,fotíš ráda?
    Tak se pochlub 10fotkou z alba :o).Zvu tě opět do hry.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...