úterý 4. května 2010

Společný víkend a pondělí na draka

Víkendu jsme si užívali spolu jako rodina, v neděli byl sice původně v plánu výlet, ale nakonec díky mému ne zrovna dvakrát dobrému zdravotnímu stavu a také počasí jsme zůstali doma. Ale i tak jsme nezaháleli. Baruška trénovala s tátou jízdu na kole bez přídavných koleček a když se Kubík vyspal, tak se ještě byly vydovádět  na zahradě a pak ještě na chvíli k babičce. Pak už chystání do práce a večer už jsme byli zase sami bez táty.

V pondělí, sotva jsem ráno vstala, věděla jsem, že je ouvej. A to jsem ještě netušila, jak moc. Ukrutná bolest v krku, bolest kostí a kloubů celého těla, hlavy, zimnice... říkám si, á, chřipka. Fajn, pár čajů, odpočinek, případně paralen, kdyby se horečka vyšplhala moc nahoru... No, Barunku jsem už do školky neodvedla a ještě že tak. Za chvíli se totiž chřipka projevila v celé své "kráse" jako chřipka střevní (typ -horem). Moje první pomoc-aktivní rostlinné uhlí, předpokládám zabrala, takže v pozdní odpoledne jsem už nezvracela, horečka nešla výš jak 38,5, ale nebyla jsem schopna fungovat ani trochu. Za celý den jsem umyla pár kousků nádobí a zbytek jsem nechala, protože bych se složila. Děti přežily projednou bez teplého jídla, většinu dne jsem proležela a byla jsem ráda za to, že Kuba aspoň chvíli přes poledne spal. Donesla jsem mu kočárek do kuchyně. 

Po noci už je lépe, jen jsem slabá jako moucha, ale sedět na chvíli u PC už zvládnu:-). Barunka už je ve školce, dnes do odpoledne, tak mám o starost méně. Když jsme přežili včerejšek, dnes už to bude pohoda. Jen pevně doufám, že dětem se tahle potvora vyhne a to pěkně zdaleka.

4 komentáře:

  1. Kopretinko...úffff.Nevím co říct.Doufám,že ti bude stále lépe a lépe.

    OdpovědětVymazat
  2. Chřipka jedna, budu držet pěsti ať se vyhne dětem. Nemáš to holka jednoduchý, když tam zůstávaš sama tak ať je brzy dobře

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tohle znám taky!Ale většinou to brzy odezní.Určitě bude lépe a děti jsou odolné a silné! Držím palce!Hodně sil V.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky, děkuju, já už lepší, a děti divoký jako vždy:-),už aby spaly:-), tak myslím, že je to nepřepadne.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...