pondělí 10. května 2010

Samé květiny

...máme teď doma.
Ta největší a nejkrásnější je mého muže (vpravo dole), v sobotu ji dostal ve sboru, když mu přáli k narozeninám. Další jsem dostala při besídce ke svátku matek a tu nejmenší, pampeliškovou s modrými kvítky, mi v neděli, když jsem přišla z obchodu daly děti. Potěšila nejvíce, právě proto, že jsem to vůbec nečekala. Můj muž je totiž, když jsem odešla na nákup a on šel pověsit prádlo na zahradu, utrhl a dětem přichystal, každému jednu. Stonky prakticky olepil izolepou, aby jim kytička držela pohromadě:-). Vážně ho miluju.
No a aby těch kytiček nebylo málo, tak mi na okně rozkvetl kaktus, který jsem si koupila v neděli v Zoo.

4 komentáře:

  1. Krása! Hned to vypadá lépe, když je za oknem tak mizerně!

    OdpovědětVymazat
  2. Janko moc krásné fotky, vůbec nechápu jak to děláš, holky z FFF (kam se mi podařilo nabořit :-D) mluví o věcech, o kterých nemám páru..můžu se zeptat, kde pro začátek načerpat info..čistě abych porozuměla jejich fotořečem. Jinak ...je fajn, že se máte hezky a tvůj nejbližší ví čím ti udělat opravdovou radost.

    PS:fotím na Olympus E-400 (zrcadlovka 3 roky stará, 10mpix, objekt Zuiko 14-42mm..jiný nemám a řídím se zatím heslem nejlepší zoom jsou nohy :-D, fotky "upravuju" na softw. od Olympusu

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera:-)
    Izolepa nemá chybu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné květinky a ještě krásnější je, že každá má svůj příběh.
    Moc zdravím Kopretinko, Martina

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...