pondělí 17. května 2010

Abych se nenudila...

...nejspíš, tak si Kubík, pro změnu, vymyslel bolavé ouško. 
Snad únava po hektickém víkendu či můj šestý smysl mne donutil ulehnout večer zároveň s dětmi, za což jsem si za pár hodin blahořečila. "Veselo" nastalo po jedné hodině ranní a trvalo až do svítání. Pak se mu podařilo asi na dvě hodiny usnout. Dopoledne už byl zas jak kamínka, má horečku a zrovna teď dospává v obýváku na gauči, do ouška jsem mu nakapala, dala gázu a na hlavu čepici, protože tu byl ochotný si nechat. Krom toho nám včera odpoledne dovezli tu novou lednici (na fotu ještě nezabydlená).
A stále nám tu nad domem krouží vrtulníky a občas přeletí nadzvukovou rychlostí i stíhačky (můj neplnitelný to sen a ano, film Topgun bych mohla vidět stokrát a stejně se mi neomrzí:-). Až do 21. května totiž probíhá na území naší republiky společné cvičení Armády České republiky a Ozbrojených sil Velké Británie Flying Rhino 2010 neboli Létající nosorožec.
 Omluvte kvalitu, než jsem popadla foťák a doběhla k oknu, mizely už v dáli :-(.

5 komentářů:

  1. Přeji, ať je Kubíkovi brzy líp!

    OdpovědětVymazat
  2. No mámy od dvou dětí se prostě nikdy nenudí. Přeji Kubíkovi brzké uzdravení

    OdpovědětVymazat
  3. Kopretinko tobě hodně sil,při bolavém oušku Kubíka jí jistě budeš potřebovat.Kubíčku broučku brzy se zotav,ať tě ouško nejpozději zítra nezlobí!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Kopretinko...tak ať ti v tom šrumci zazáří Světlo a přeji rychlou úlevu pro Kubíčka. Držte se.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkujeme, podařilo se nám to vyležet, kapkama a teplem rozehnat, a doufám, že to tak zůstane.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...