neděle 6. února 2011

Zase spolu

Jedu si pro muže:-). Děti jsou u babičky, tak toho využíváme a cestou domů zajdeme ještě nakoupit a nakonec se nám ta cesta natáhne, neb prosím muže, aby mi zastavil kvůli focení. Trochu fotím a hlavně si užívám a z plných plic do sebe nasávám tu čerstvou, svěží vůni přírody.  Po pár dnech doma s dětmi je to úplný balzám na duši. Ještě že mám tak trpělivého muže. Limuzína, kterou jsme cestou potkali, na posledním snímku odbočuje k motorestu, se zasekla. Pan řidič to špatně odhadl a musel couvat, aby se do zatáčky vešel. Tak mne to pobavilo.
Stavili jsme se u babi s dědou, kde jsme vyzvedli děti a zbytek dne jsme si užili doma.  A protože jsem měla už dlouho něco v plánu a konečně jsem měla sehnaný materiál, tak jsme s mužem dodělali dětem "tabuli". Byt máme malý, pokojíček dětí miniaturní, tak se snažím, aby byl každý kousek místa využit smysluplně. Využila jsem konec kuchyňské linky, kde máme pračku. Na boku je obyčejná lamino deska a na ni jsem nalepila samolepící černou tabulovou folii, na kterou si děti malují křídami. Taky tam Barunka nalepila asi milion samolepek:-). No a teď jsme ještě přimontovali držák na roli s papírem, a tak mohou malovat také tady, nebo samozřejmě u stolu, což je ideální, ale aspoň je tu papír po ruce a neleží, kde nemá. Ještě to chce dole nějak uchytit.

1 komentář:

  1. Náádherné fotky a úúžasnááá limuzína...Hm, tou se asi nikdy nepovezu... Přemýšlím, jestli by mi manžel zastavil, abych si jen tak fotila...Nesnáší mými fotkami "zacpaný" počítač...

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...