středa 23. února 2011

Den 176. Tři krávy v soláriu


Je večer. Děti už sladce spí ve svých postýlkách. Já dodělávám resty a u počítače mne honí mlsná. V mrazáku je zbytek hranolek, ne moc na zahnání hladu, ale tak akorát na mou mlsnou a na to, kolik je hodin...
Zapínám troubu. Vždycky ji kontroluji. Co kdyby děti napadlo v zápalu her do ní něco strčit...
Po chvíli se jdu podívat, zda je dost nahřátá. Pootevřu a ...z trouby se čadí. Nakouknu a nevěřím svých očím! Jsou tam tři  krávy!!!  Dvě lehce očazené a třetí značně přičmoudlá.
Proč zrovna dnes mne napadla ta kacířská myšlenka, že mé děti jsou už rozumné a tohle nedělají, sama nechápu. :-)

3 komentáře:

  1. ...přesně přesně, taky bývám zaskočená ne-li naštvaná..v tvém podání je to ale pro mě skvělá a vtipná historka :-DD

    OdpovědětVymazat
  2. :oDDDDD jo jo, nesmíme děti podceňovat ony jsou malé ale zase ....

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná historka...vykouzlila na chvilku úsměv na mé tváři... My ty děti nemít, tak se možná ani nezasmějeme...

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...