pátek 18. února 2011

Den 171. Pestrý den

Hned dopoledne zvonek, a ona to pošťačka s balíčkem. Děkuji ještě jednou, Amélko! 


Děti se stále předhánějí, kdo z koho, pokud jde o nachlazení. Jedna noční nehoda, a tak jsem Kubovi ustlala v obýváku na gauči. Ráno dospává.

 
Babičce jsme k narozeninám přáli už minulou sobotu, ale zítra je ještě rodinná oslava a jeden dárek ještě zbývá. Do města jedu až dnes a také se ho chystám vyzvednout. Nechali jsme udělat fotoknihu, protože od té doby, co máme digitální foťák, tak vznáší stížnosti, že od nás nemá žádné fotky. Hledala jsem všemožné recenze, měla jsem z toho hrůzu, jaká bude kvalita tisku, ale nakonec jsem byla mile překvapena. Navíc si nemyslím, že babička bude řešit kvalitu tisku té či oné fotografie. Takže doufám, že se bude oslavenkyni líbit a potěší.
Malá ukázka pro představu (foceno při umělém osvětlení, podle toho to vypadá,ve skutečnosti to vypadá moc hezky)...


 

2 komentáře:

  1. Fotokniha se moc povedla. Je to dárek, který opravdu potěší, a doufám, že potěší i vaši babičku. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Janko, to je krásný dárek ! Krásně fotíš a máš skvělé nápady. Přeji krásné dny, jak jinak sluníčko už pěkně vykukuje :o)

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...