čtvrtek 3. února 2011

Jak se Kuba dožadoval "kulovýho"


"Já chci kulový, mami. Já už chci kulový."

Tak a mám to. Vlastně bych si jinak ani nevzpomněla, že jsem mu před chvílí něco takového řekla. Nalil si totiž vodu do talíře s jídlem, takže místo rýže se zeleninou a masem z toho teď má "polévku". Samozřejmě to už jíst nechce a samozřejmě se dožaduje něčeho jiného. Bonbonku. Jogurtu. Řekla jsem mu, že dostane kulový.  Žádný problém. Chce kulový. 

"Dostanu kulový!" slyším, jak důrazně říká v pokojíčku Barunce.

"Tak už mi dej to kulový! Říkalas, že mi dáš kulový!!!" praví synek neodbytně.

Za chvíli ke mně radostně přibíhá z kuchyně a v ruce svírá to svý "kulový" :-).

3 komentáře:

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...