čtvrtek 18. března 2010

Pohoda


Už se mi to dlouho nepoštěstilo. Naložit se jen tak do vany s horkou vodou a užít si pěnovou koupel. I když neromanticky za bílého dne a s občasnou asistencí mého malého muže, který nakukoval zpoza závěsu a ubíral mi pěnu, ale užila jsem si to stejně. Naposledy, když jsem se o něco podobného pokusila večer, tak se vzbudil šmudla s brekem a počínající rýmou a místo relaxační koupele jsem si rázem užívala půl probdělé noci s ním. 

Pro příště si představuju toho chlapa poněkud staršího a romantickou koupel za svitu svíček, do toho nějaká příjemná hudba ... A děti raději u babičky, aby se náhodou nevzbudily:-)

Ale co, nemusí vždy pršet. Stačí, když kape. A co by byl život bez snění....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...