úterý 14. února 2012

Máme doma veselo

Příliš hlučná?
B: "Kubi, já ti něco řeknu..." a blíží se k bráškovi...
K: "NE!" řekně rázně a ucukne. "To by mi pak prasknul bubínek!"

Vtipálek
V půl desáté večer při pohledu z okna...(tma jak v pytli)
K. "Vypadá to, tati, že bude tma. " :-)

Znalec
Po cestě ze školky zahlédl Kuba na zídce ptáčka a s nadšením a úžasem v hlase (tak, jak to umí jen děti) řekl: "Jé, datel." Podívala jsem se na místo, kam směřoval jeho pohled a musela se smát: "Kubíku, to je pěnkava." "Ne, datel!" pravil rozhodně a jeho pohled vyjadřoval, co si o mně myslí. Tu iluzi, že ON ví, jsem mu toho dne už nevzala :-)...

Dilema aneb tuž se chlapče, tuž...ať je z Tebe muž :-)
Večer ve vaně...
B: Kubo, já se chci svěžit! Když se nebudeme svěžit, budeme nemocní!
a pouští studenou sprchu.
K: "Ne, já chci teplou!" brání se bratr, ale má to marný.
B:  "To není studená, to je vlažná. Pěkně se svěž!"
Kde na to to dítě asi chodí? :-)

Vychovatelka
Naše děti milují popeláře. Nebo lépe řečeno popelářská auta. Baru je schopna ráno ještě za šera vyletět k oknu, jakmile hluk popelářského voz uslyší. A tak mě strašně překvapilo, když tuhle jednou měli popeláři zpoždění a děti seděly u stolu a jedly, zůstala sedět a neletěla k oknu jako obvykle, když se ozval známý zvuk. Zato Kuba se mohl přerazit. Když se vrátil zpět, B. mu vážně povídá: "Kubo, co myslíš, že je důležitější, dívat se na popeláře, nebo jíst?" K. na to, s rozmyslem: "Nooo, dívat se na popeláře." Ségra ho ale rázně usadila: "Ne, jíst!"

Mužova hláska dnes po přečtení jedné básně (:
To je úplná milostná poezie ve verších! :-)

3 komentáře:

  1. Dětské "vejšplechty" jsou rozkošné asi v každé rodině. A někdy se přidají i rodičové. :)
    Můj syn se díval do světa dalekopohledem a miloval helikokoptéru. A samozřejmě byla spousta jiných hlášek. Škoda, že si to člověk nezapisoval. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani,ten poslední záznam-vychovatelka,ten je bezkonkurenční :-) .

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...