středa 15. února 2012

Zima na Vysočině...

Někdy to po ránu nej(e)de...

7 komentářů:

  1. Je zajímavé jak odlišné je počasí v jedné zemi. A my tady momentálně sluníčko ...sníh jsme letošní zimu ani skoro nezaznamenali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aranelko, nojo, pár metrů nadmořské výšky rozdíl a je to hned jinak ...takhle tu bylo před 14 dny - dnes nám tu taky svítilo a sněhu jsou už jen zbytky tam, kde ho bylo hodně, takže předjaří je už i u nás :-)

      Vymazat
  2. Nemám ráda zimu...potřebuji k životu jaro.

    OdpovědětVymazat
  3. Amélko, já nemám ráda zimu v zimě, ale mám ráda tu krásu zimní přírody, ale když už u nás bylo celý týden krásně a dnes ráno tady padal sníh, tak mne to tedy vůbec nepotěšilo .-).

    OdpovědětVymazat
  4. já si to užila...celé dětsví, sivce ne na vysočině..ale ráda vzpomínám, kolikrát jsme v zime nešli do školy, protože nejel bus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy,
      my to do školy měli kus 2km?, tak pamatuju, že jsme jezdili na kole, no a když to nešlo, třeba v tý zimě, tak jsme museli pěšky. Ale uhelné prázdniny mám pocit, že bývali, že možná bylo tak, že jsme nikam nešly, když byla kalamita, ale konkrétní situaci si už nevybavuju.

      Vymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...