pátek 17. února 2012

Týden 7. Co mám ráda/láska

Zajímavé, že mi tak dlouho trvalo, jakou fotku sem dát pro tento týden. Jestli to nebude tím, že jsem si nemohla vybrat. A nakonec, tohle téma pro mně nebylo ani tak o fotce, jako o pocitech. Protože to, co je u mě na předních místech hitparády lásky, to se většinou nedá objektivem fotoaparátu zachytit...


Vzpomínka na jedno nezapomenutelné odpoledne s mými dětmi venku...

7 komentářů:

  1. Taky mám rád, když kovboj odjíždí do slunka západu.
    Tady to sice není kovboj, ale obrázek je to skvělý. A synek (byl to on, že?) šlapal statečně ve sněhu. Muselo to být krásné odpoledne a vlastně i podvečer.

    OdpovědětVymazat
  2. Mutile, synek statečně šlapal, sněhu bylo fakt hodně a cesta žádná. Ale tohle je dcerka, Kubík před vrcholem padl:-), je tam, jen je ta fotka tmavá, kdyby se hodně zesvětlila, tak na tom svahu určitě půjde vidět :-))).

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkná fotka. Miluji západ slunce, ale ještě víc chvilky se svými dětmi.

    OdpovědětVymazat
  4. Amélko, děkuji. A nejlepší jsou západy slunka a zažít je s dětmi :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kopretinko koukám koukám, je moc krásná.

    OdpovědětVymazat
  6. Sonjo,
    tak vítej. A děkuji. Už jsem nakoukla a myslím, že se mi u Tebe taky bude líbit.

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...