úterý 7. února 2012

Týden 6. Linie, čáry, pruhy...

Tentokrát je to tak široké téma, že by se dalo vymyslet spousta úžasných nápadů, nafotit spousta zajímavých fotek...tahle je ale moje srdcová, takže pro tento týden...


... a ještě jednu. Až bude Barunka na podzim zápasit s těmi liniemi a čárami, co jsou na tabuli za ní,  ráda si na tyhle fotky vzpomenu...

6 komentářů:

  1. :-).Jani pevné nervy !!! To zvládnete!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel ty čáry, linky
    značí, že dítě stárne
    odejde jednou od maminky

    Naštěstí je to vzdálené ještě nějaký ten rok, ale je to ten pomyslný první krok.
    Vida, rýmuju a ani nechci. :)
    Hezké "školování".

    OdpovědětVymazat
  3. Miško, zatím jsem v klidu a jsem moc ráda, že se mi s pomocí Boží podařilo Barunku nakonec namotivovat poslední den před zápisem tak, že se do školy teď i těší.
    Mutile, Hezky rýmuješ:-) A díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta fotka je krásná. Přeji pohodový a klidný vstup do školy.

    OdpovědětVymazat
  5. Baru má krásné culíky..a my letos taky půjdeme do první. Bude toho dost..snad to půjde v klidu..to samé přeji i vám!!

    OdpovědětVymazat
  6. Amélko, děkuji :-)
    MiJo, jo, taky přeji, ať to zvládnete v pohodě, však máme dobrou oporu, ne? :-).

    OdpovědětVymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...