úterý 28. února 2012

Zkouším...


...dělat věci, které jsem ještě nedělala...krom háčkování, do kterého jsem se pustila pěkně od začátku, třeba takovéto kytičky z organzy. Tahle je první a další snad brzy přibydou. U nás užijeme hlavně do vlasů, ale lze také připnout jako brož.

6 komentářů:

  1. Ano...to bych měla dělat i já a ne fotit...to moc drahý kůň :o)...Ve vláskách té tvé malé krásky vypadá báječně !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aranelko,děkuji a jo, máš pravdu, to je, zvlášť když není peněz nazbyt, já bych chtěl a mám od muže ultimátum :-), chystám se Ti napsat na fb., potřebuju radu :-).

      Vymazat
  2. Jsi šikulka. Uvidíme i něco háčkovaného?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko, šikovní jsou tady jiní,nad jejichž výtvory zůstávám stát v němém úžasu, ale díky,těší mě tvá pochvala, háčkovaného nejspíš něco uvidíte, ale taky nic extra nečekej:-).Prostě se učím, pěkně od začátku.

      Vymazat
  3. Kytička je velmi povedená. Líbí se mi. Jsi šikulka maminka. Jistě Ti to řekla i dcerka.
    Je to drahé takováto samotvorba? Nic nevím o vstupních materiálech, tak nemám ponětí ani o cenách. Ale za tu radost a krásu to snad stojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mutile, děkuji. Drahé až tak ne, spíš je problém sehnat vhodný materiál, tady je všude k dostání taková ta tenká,ozkoušeno (chce to pevnější materiál).

      Vymazat

Ať už jste se sem dostali jakkoli, pokud se Vám zde líbí, Váš komentář mne vždy potěší :-).
Krásný den přeje
Kopretina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...